Reklamace zasílejte pouze na emailovou adresu: reklamace@jptrade.cz
Důležité informace před zahájením reklamace: Přečtěte si ZÁRUČNÍ PODMÍNKY uvedené v obchodních podmínkách. Vaší reklamaci není třeba hlásit předem telefonicky. Tento krok proces vyřízení reklamace nijak neurychlí. Pokud bude třeba, zavoláme my Vám. Důležité je sepsat klíčové informace týkající se podnětu a založit reklamaci zde v reklamačním formuláři, nebo zaslat elektronicky na uvedený email. V případě reklamace nábytku a zboží v demontu můžete proces vyřízení urychlit tím, že zakreslíte poškozené nebo chybějící díly do montážních návodů a pořídíte detailní fotodokumentaci poškození a obalového materiálu, které bychom si od Vás museli vyžádat. Klíčové jsou pro nás také fotografie výrobních štítků jednotlivých balíků. Naskenovaný či vyfocený montážní návod s fotodokumentací, číslem objednávky a popisem celé reklamace zašlete na uvedený email. Není třeba zakládat reklamaci duplicitně, tedy v reklamačním formuláři + zasílat dodatečné informace a fotografie emailem, v tomto případě prosíme odesílejte vše najednou pouze Vaším emailem. Dodržením těchto instrukcí zjednodušíte a urychlíte proces vyřízení. Stručné shrnutí v bodech:
Emailová adresa pro zaslání reklamace: reklamace@jptrade.cz
Předmět emailu Reklamace + číslo reklamované objednávky
Příloha emailu fotodokumentace poškození, obalového materiálu, zakreslené díly v montážním návodu a fotografie výrobních štítků na balících
Obsah emailu popis reklamace a jak k poškození mohlo dojít.
Reklamované zboží zasílejte na adresu provozovny: J.P.Trade s.r.o., Přístavní 470/39, Ústí nad Labem, 400 07 bez nastavené dobírky vždy řádně zabalené tak, aby při zpětné přepravě nevznikly škody na zboží. Vždy respektujte pokyny a podmínky balení zásilek přepravce, přes kterého zboží odesíláte. V opačném případě bude případná reklamace škody na zboží způsobená přepravcem pravděpodobně zamítnuta z důvodu nevhodného balení zásilky. Pokud si nejste jisti, že budete schopni zboží řádně zabalit a zajistit tak proti případné škodě, kontaktujte nás na zákaznické lince. Zboží zaslané na fakturační adresu firmy nebude nikým převzato!
Potřebné informace pro vložení reklamace
"Číslo objednávky" naleznete v emailové rekapitulaci objednávky, desetimístné číslo ve tvaru začínající rokem, ve kterém jste objednávku učinili, například: 2016089290
"Kód produktu" naleznete v emailové rekapitulaci objednávky v kolonce "kód produktu". Tento kód bez chyby přepište nebo zkopírujte do kolonky "kód produktu".